Banku inovatīvo pakalpojumu konkurss „Zelta monēta” 

Lai popularizētu Latvijas sabiedrībā jau esošos banku modernākos un klientiem noderīgākos produktus un pakalpojumus, kā arī lai veicinātu jaunu šādu produktu radīšanu, izmantojot visas mūsdienīgās tehnoloģijas un risinājumus, Latvijas Komercbanku asociācija (LKA) 2013. gadā rīkos pirmo banku inovatīvo pakalpojumu konkursu Latvijā Zelta monēta 2013. Konkursa rīkošanas partneris ir portāls Delfi.

Paredzēts, ka Latvijā reģistrētas bankas un ārvalstu banku filiāles ar saviem produktiem un pakalpojumiem, kas ieviesti bankas darbībā no 2012. gada 1. janvāra līdz 31. decembrim, varēs piedalīties konkursā četrās kategorijās:
• Pakalpojums fiziskām personām;
• Pakalpojums juridiskām personām;
• Finanšu pakalpojumu eksports;
• Ilgtspējas projekti.

Vērtēšanu divās kārtās veiks un uzvarētājus katrā kategorijā noskaidros neatkarīga žūrija piecu dalībnieku sastāvā, pārstāvot gan fiziskas, gan juridiskas personas, gan korporatīvās sociālās atbildības speciālistus, gan patērētāju interešu aizstāvjus un medijus. Žūriju vadīs Jānis Endziņš, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs, tajā darbosies arī Dace Avena, Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta vadītāja, Normans Beikmanis, Banku augstskolas Studentu padomes priekšsēdētājs, Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore un Andris Ozols, a/s Delfi valdes priekšsēdētājs.

Žūrija, vērtējot iesniegtos pieteikumus, ņems vērā ieguvumu klientiem, ieguvumu sabiedrībai un ekonomikai no katra konkrētā pakalpojuma vai risinājuma, oriģinalitāti, atraktivitāti, vienkāršību, lietošanas ērtumu, ieguvumu sadarbības partneriem, pieejamību Latvijā un eksporta potenciālu.

Konkursā ir paredzēts piešķirt arī speciālu Klientu balvu, kuras ieguvējs tiks noskaidrots balsojumā portālā Delfi.

Prezentācija par konkursa izsludināšanu


Banku ziņas

Ļoti spējš algu kāpums ļauj iedzīvotājiem tērēt vairāk, bet tie vēl arvien ir diezgan piesardzīgi
2.ceturksnī vidējās bruto algas gada izaugsme paātrinājusies līdz 6.9% un kāpums vērojams visās nozarēs. Turklāt tajās lielajās nozarēs, kurās nodarbi...


Par identifikācijas dokumentiem, apmeklējot bankas ofisu
Paziņojam, ka sākot ar 2015. gada 1. septembri, ierodoties Rietumu Bankas ofisā, klients vairs nevarēs izmantot autovadītāja apliecību kā personu apli...


Par iespējamiem interneta krāpniecības gadījumiem
DNB bankai ir svarīga mūsu klientu finanšu drošība, tādēļ brīdinām par iespējamiem interneta krāpniecības gadījumiem, ar ko jau ir saskā...


„Reverta”: smagākais un sarežģītākais periods kredītu atgūšanā
Akciju sabiedrība „Reverta” 2015. gada pirmajos sešos mēnešos no problemātiskajiem kredītiem ir atguvusi 20,6 miljonus eiro....


Statistika

Visas tiesības aizsargātas © 2012 LKA

Lapas karte