Noderīgi



Biedri

Banku inovatīvo pakalpojumu konkurss „Zelta monēta” 

Lai popularizētu Latvijas sabiedrībā jau esošos banku modernākos un klientiem noderīgākos produktus un pakalpojumus, kā arī lai veicinātu jaunu šādu produktu radīšanu, izmantojot visas mūsdienīgās tehnoloģijas un risinājumus, Latvijas Komercbanku asociācija (LKA) 2013. gadā rīkos pirmo banku inovatīvo pakalpojumu konkursu Latvijā Zelta monēta 2013. Konkursa rīkošanas partneris ir portāls Delfi.

Paredzēts, ka Latvijā reģistrētas bankas un ārvalstu banku filiāles ar saviem produktiem un pakalpojumiem, kas ieviesti bankas darbībā no 2012. gada 1. janvāra līdz 31. decembrim, varēs piedalīties konkursā četrās kategorijās:
• Pakalpojums fiziskām personām;
• Pakalpojums juridiskām personām;
• Finanšu pakalpojumu eksports;
• Ilgtspējas projekti.

Vērtēšanu divās kārtās veiks un uzvarētājus katrā kategorijā noskaidros neatkarīga žūrija piecu dalībnieku sastāvā, pārstāvot gan fiziskas, gan juridiskas personas, gan korporatīvās sociālās atbildības speciālistus, gan patērētāju interešu aizstāvjus un medijus. Žūriju vadīs Jānis Endziņš, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs, tajā darbosies arī Dace Avena, Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta vadītāja, Normans Beikmanis, Banku augstskolas Studentu padomes priekšsēdētājs, Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore un Andris Ozols, a/s Delfi valdes priekšsēdētājs.

Žūrija, vērtējot iesniegtos pieteikumus, ņems vērā ieguvumu klientiem, ieguvumu sabiedrībai un ekonomikai no katra konkrētā pakalpojuma vai risinājuma, oriģinalitāti, atraktivitāti, vienkāršību, lietošanas ērtumu, ieguvumu sadarbības partneriem, pieejamību Latvijā un eksporta potenciālu.

Konkursā ir paredzēts piešķirt arī speciālu Klientu balvu, kuras ieguvējs tiks noskaidrots balsojumā portālā Delfi.

Prezentācija par konkursa izsludināšanu


Banku ziņas

ABLV atvērto ieguldījumu fondu aktīvu apmērs pārsniedzis 100 miljonus eiro

Neskatoties uz sarežģīto ģeopolitisko un makroekonomisko situāciju, kā rezultātā finanšu tirgos periodiski notiek spēcīgas cenu svārstības, lab...

No 1. novembra tiek mainīts Citadeles Klientu apkalpošanas centra „Spice Home” (Rīgā) darba laiks

Labdien! Informējam, ka no š.g. 1. novembra Citadeles KAC „Spice Home” darba laiks sestdienās būs no 10:00 līdz 19:00. Klien...

Nordea bankas Latvijas filiāles 2014.gada 3.ceturkšņa rezultāti

Piesaistīto noguldījumu apjoms pieaudzis par 21% gada griezumā; sasniegts gada laikā lielākais jauno darījumu apjoms;  GFK pētījuma dati liecina ...

Nordea Grupas 2014.gada 3.ceturkšņa rezultāti

Nordea Grupas prezidents Kristians Klausens (Christian Clausen): „Šī gada 3.ceturksnī mēs turpinājām nostiprināt savu klientu bāzi, piesa...

Statistika


Visas tiesības aizsargātas © 2012 LKA

Lapas karte