Noderīgi

Biedri

Informācija banku klientu tiesību aizstāvībai

Kredītiestāžu klientu interešu aizstāvībai Latvijas Komercbanku asociācijā darbojas Ombuds. Ombuds izskata sūdzības par Latvijā reģistrētās kredītiestādes rīcību, kas ir saistīta ar bezskaidras naudas līdzekļu kredīta pārvedumiem vai darījumiem ar elektroniskajiem maksāšanas līdzekļiem.
Vairāk informācijas par Ombudu

LKA ir izveidota šķīrējtiesa. Šķīrējtiesa izšķir visus strīdus, kas saistīti ar finanšu pakalpojumu sniegšanu, kā arī ar citiem komercbanku darbības jautājumiem. Strīda izšķiršana šķīrējtiesai ir pakļauta tikai tad, ja puses par to ir vienojušās likumā noteiktā kārtībā.
Vairāk informācijas par LKA šķīrējtiesu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) izskata no patērētājiem, tai skaitā finanšu pakalpojumu patērētājiem, saņemtos iesniegumus par patērētāju tiesību aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem. PTAC izskata patērētāju iesniegumus par netaisnīgiem līguma noteikumiem, ja starp patērētāju un ražotāju, pakalpojuma sniedzēju vai pārdevēju ir radies strīds par konkrētu noteikumu, t.i., patērētājs jau ir vērsies pie ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja par līguma noteikuma netaisnīgumu un tas nav piekritis mainīt līgumu. PTAC sniedz palīdzību patērētājiem konfliktu risināšanā ar ražotājiem, pārdevējiem vai pakalpojumu sniedzējiem, kā arī pieprasa patērētāju likumīgo prasību izpildi, kas paredzētas patērētāju tiesību aizsardzības normatīvo aktos, sniedz juridisku palīdzību patērētājiem viņu tiesību jautājumos.
Vairāk informācijas par PTAC; e-pasts: ptac@ptac.gov.lv

Ar iesniegumu, informācijas pieprasījumu, sūdzību vai pēc uzziņas ikvienam ir iespēja vērsties Finanšu un kapitāla tirgus komisijā (FKTK).FKTK veic finanšu un kapitāla tirgus dalībnieku uzraudzību atbilstoši finanšu nozari regulējošajiem likumiem un tam pakārtotajiem normatīvajiem aktiem, tādējādi nodrošinot ieguldītāju, noguldītāju un apdrošināto personu interešu aizsardzību.
Vairāk informācijas par FKTK; e-pasts: fktk@fktk.lv

Banku ziņas

AS „Reverta” 2015. gada auditētais pārskats
AS “Reverta” 2015. gada auditētais finanšu pārskats ir analogs 2016. gada 26. februārī publicētajiams neauditētajam pārskatam. Akci...


Danske Bank 2016.gada 1.ceturkšņa pamatdarbības rezultāti
"2016.gada 1.ceturksnī Danske Bank koncentrējās uz diviem svarīgākajiem mērķiem – mūsu pozīciju stiprināšana korporatīvo klientu segmentā...


Izmaiņas Bank M2M Europe darba laikā valsts svētkos
Informējam par Bank M2M Europe darba laiku valsts svētkos.3. maijs – saīsinātā darba diena. Bankas birojs un depozitārijs strādās līdz plkst. 17...


Jaunas versijas Pakalpojumu cenrāžiem „Pārvedumi” un „Konta apkalpošana”
Sākot ar 2016. gada 1.jūliju, stāsies spēkā jaunas versijas pakalpojumu cenrāžiem „Pārvedumi” un „Konta apkalpošana” ne...


Statistika

Visas tiesības aizsargātas © 2012 LKA

Lapas karte